reklama

Mám o teba starosť

Poéziu uverejňujem pod pseudonymom Patrik Peter. Básnik a aforista Peter Gregor by mi za to bol určite vďačný. Nechcem sa podpisovať pod jeho menom, hoci sa volám rovnako.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Hádam si zas

nešlapla vedľa

tak ako ja 

cez čistý sneh

Aj tvoja temnota

akosi zbledla

v žeravých obrazoch

našiel som hriech

Nie je to náhoda

že myslím na teba

naša láska bez lásky skončila

a či to len dúha nebola

netuším

lepšie na to

už nemyslieť

Prečo však niečo

hovorí mi 

že niekto iný 

by ťa chrániť mal

Krvavé postoje 

pôsobiac groteskne

nenavštívil ťa drahá

tvoj budúci vrah?

Patrik Peter (vlastným menom Peter Gregor)

Peter Gregor

Peter Gregor

Bloger 
  • Počet článkov:  210
  •  | 
  • Páči sa:  33x

"Kamkoľvek ideš, čokoľvek hľadáš, na konci hľadáš sám seba." www.cestovatelskeprednasky.sk, www.travelcourage.com, www.projectgregus.com, www.cd-lp.eu Zoznam autorových rubrík:  CestovaniePrírodaHudobná tvorbaPoéziaPrózaSpoločnosť

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu