reklama

Mám sa fajn

Poéziu uverejňujem pod pseudonymom Patrik Peter. Básnik a aforista Peter Gregor by mi za to bol určite vďačný. Nechcem sa podpisovať pod jeho menom, hoci sa volám rovnako.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Každá vec má svoj koniec

S tebou som skončil

už pradávno

nie každý to však

pochopí hneď

Cítim sa príšerne

jak keby ma pojebal chlap

Nevadí

aj keď to nie je moc

lyrické

Smrť môže mať

rôzne formy

Jednou z nich je

premárnený život

a do nesprávneho tela

použité guľky

Prepáč Bože

po miliónkrát

chcel som byť

len na chvíľu šťastný

Vonku totiž niekto

začal tváre vraždiť

a bez úsmevov

to veľmi bolí

Patrik Peter (vlastným menom Peter Gregor)

Peter Gregor

Peter Gregor

Bloger 
  • Počet článkov:  210
  •  | 
  • Páči sa:  33x

"Kamkoľvek ideš, čokoľvek hľadáš, na konci hľadáš sám seba." www.cestovatelskeprednasky.sk, www.travelcourage.com, www.projectgregus.com, www.cd-lp.eu Zoznam autorových rubrík:  CestovaniePrírodaHudobná tvorbaPoéziaPrózaSpoločnosť

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu