reklama

Niekto vonku páli sny

Poéziu uverejňujem pod pseudonymom Patrik Peter. Básnik a aforista Peter Gregor by mi za to bol určite vďačný. Nechcem sa podpisovať pod jeho menom, hoci sa volám rovnako.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vylial som sa

z nádoby

i z podoby

Som prázdny

ako nočný autobus

v čase korony

Nikdy

mi nebolo lepšie

bez teba

Minuli sa

aj všetky

zásoby

Nesklamal si

a samota preverila

tvoje schopnosti

Energia života

ďalej plynie

a pracuje

no schovali sa

úsmevy

Na horách

je všetko inak

Každý chodník

každá skala

je históriou

všemožných

emócií

Sme v pohybe

a ešte ráno nevieme

kto príde po nás

Či má zmysel

sa zapísať do dejín

či to radšej

neprespať

Pýtaš sa

a nie si šťastná

A ja?

Čakám kým prídeš

s úsmevom

a zaklopeš mi

nežne na plece

so slovami

už som tu

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

viac nemusíš

sa báť

Patrik Peter (vlastným menom Peter Gregor)

 

 

 

 

 

Peter Gregor

Peter Gregor

Bloger 
  • Počet článkov:  210
  •  | 
  • Páči sa:  33x

"Kamkoľvek ideš, čokoľvek hľadáš, na konci hľadáš sám seba." www.cestovatelskeprednasky.sk, www.travelcourage.com, www.projectgregus.com, www.cd-lp.eu Zoznam autorových rubrík:  CestovaniePrírodaHudobná tvorbaPoéziaPrózaSpoločnosť

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu