reklama

Rozlúčka

Poéziu uverejňujem pod pseudonymom Patrik Peter. Básnik a aforista Peter Gregor by mi za to bol určite vďačný. Nechcem sa podpisovať pod jeho menom, hoci sa volám rovnako.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Opustím ťa

nebudeš už

mojim priateľom

Lebo klameš

krvavou dlaňou

skoro zabil som

svoju podstatu

Som unavený

zo svojho ega

skrz pokorných ľudí

spoznávam seba

Ak si tam aj ty

chvíľu počkaj

skrz temné kraje

musím prejsť sám

Je dosť možné

že zablúdim

a že to nedám

Ešte že smrť

ma má celkom na háku

Láska

nepozná slová

Láska sa neskrýva

v domnelej slobode

V otázke

viac nieto odpovede

Prichádzaš? 

Patrik Peter (vlastným menom Peter Gregor)

Peter Gregor

Peter Gregor

Bloger 
  • Počet článkov:  210
  •  | 
  • Páči sa:  33x

"Kamkoľvek ideš, čokoľvek hľadáš, na konci hľadáš sám seba." www.cestovatelskeprednasky.sk, www.travelcourage.com, www.projectgregus.com, www.cd-lp.eu Zoznam autorových rubrík:  CestovaniePrírodaHudobná tvorbaPoéziaPrózaSpoločnosť

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu