reklama

Som kúzelník

Poéziu uverejňujem pod pseudonymom Patrik Peter. Básnik a aforista Peter Gregor by mi za to bol určite vďačný. Nechcem sa podpisovať pod jeho menom, hoci sa volám rovnako.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Všetko krásne

do seba zapadá

kým ešte stále

zapadám sám do seba

objavujem luxus

prázdnoty

bez Teba 

sme stratení

Včerajšia vychádzka

bola svetová

bodaj by zopár hodín

trvalo večnosť

Ukázal si mi Svetlo

ktoré sa v tejto tme 

zíde

zafarbilo naše kroky

do biela

Som kúzelník

no neklamem

a čerpám úsmev

od ľudí

Viem že si tu

a keď ma raz nájdeš

chcem byť pripravený

na kino

na nákup

na romantickú večeru

pri sviečkach 

na nasratých susedov

ktorí neznášajú môj metal

na to

že si ma dlho

do noci čakala

pretože som s dobrým priateľom

zatiaľ vystieral

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

životu krídla

Nie

ten pípač v Tescu

nesprávne vyhodnotil

neidentifikovateľný

tovar

Patrik Peter (vlastným menom Peter Gregor)

Peter Gregor

Peter Gregor

Bloger 
  • Počet článkov:  210
  •  | 
  • Páči sa:  33x

"Kamkoľvek ideš, čokoľvek hľadáš, na konci hľadáš sám seba." www.cestovatelskeprednasky.sk, www.travelcourage.com, www.projectgregus.com, www.cd-lp.eu Zoznam autorových rubrík:  CestovaniePrírodaHudobná tvorbaPoéziaPrózaSpoločnosť

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu