reklama

Pútniková nová pieseň

Poéziu uverejňujem pod pseudonymom Patrik Peter. Básnik a aforista Peter Gregor by mi za to bol určite vďačný. Nechcem sa podpisovať pod jeho menom, hoci sa volám rovnako.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Najviac mi chýbajú
tvoje dotyky
ten najhlbší dôkaz
lásky a dôvery

Náš vzťah sklamal
najviac nás
chcel som byť s tebou
prezradil to čas

Bála si sa ostať so mnou?
Zveril som ti dušu zo snov
Všetkým sme mohli byť

Tvoje kroky ale mieria inam
v tvojom svete nezaspávam
Nemôžem ťa vyslobodiť

Je mi ľúto
avšak cítim z diaľky
že život odvážnych zvoláva
Slzy sú čerstvé rany neúprosné
Odznova putujem 
a už nie som bez cieľa

Patrik Peter (vlastným menom Peter Gregor)

Peter Gregor

Peter Gregor

Bloger 
  • Počet článkov:  210
  •  | 
  • Páči sa:  33x

"Kamkoľvek ideš, čokoľvek hľadáš, na konci hľadáš sám seba." www.cestovatelskeprednasky.sk, www.travelcourage.com, www.projectgregus.com, www.cd-lp.eu Zoznam autorových rubrík:  CestovaniePrírodaHudobná tvorbaPoéziaPrózaSpoločnosť

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu