reklama

Pri Chorvátskom ramene

Poéziu uverejňujem pod pseudonymom Patrik Peter. Básnik a aforista Peter Gregor by mi za to bol určite vďačný. Nechcem sa podpisovať pod jeho menom, hoci sa volám rovnako.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Cítil som teplo tvojho tela
a tichý súhlas
Nebránila si sa
skončilo to tam
kde to aj začalo

Rozchod

Zrazu je život bez teba
tak zvláštny
ako kritika básne
ako ústa bez úsmevu
ako priateľ ktorý tu už nie je

Skrátka
niečo nespojiteľné

Prázdno ktoré vidíš
v očiach vyhorených ľudí
rezignujúc na život 
a na lásku

Dnes pochopil som
márnosť svojho snaženia
ten priestor ktorý nikdy
nezaplním

Chýbaš mi
a všetko čo človek nespravil
stratí sa v tichu večnosti

To je tou ľudskou tragédiou
uvedomiť si seba 
a svoje nie vždy dobré pocity

Je lepšie neveriť básnikom

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Príď naspäť moja drahá
nechcem nič viac
iba sa do teba znova zaľúbiť

Patrik Peter (vlastným menom Peter Gregor)

 

 

Peter Gregor

Peter Gregor

Bloger 
  • Počet článkov:  210
  •  | 
  • Páči sa:  33x

"Kamkoľvek ideš, čokoľvek hľadáš, na konci hľadáš sám seba." www.cestovatelskeprednasky.sk, www.travelcourage.com, www.projectgregus.com, www.cd-lp.eu Zoznam autorových rubrík:  CestovaniePrírodaHudobná tvorbaPoéziaPrózaSpoločnosť

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu