reklama

Boj

Poéziu uverejňujem pod pseudonymom Patrik Peter. Básnik a aforista Peter Gregor by mi bol za to určite vďačný. Nechcem sa podpisovať pod jeho menom, hoci sa volám rovnako.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

neskutočné

sa stalo skutočným

obeta premenila

moje telo vo vyhasínajúci plameň

je to v nás a ja sa tak ľahko nepoddám

keď búši srdce čosi to znamená

ťažko mi uveriť že je to len tak

žijem a nežijem

s nádherou a s krásou

pred očami

ľutujem

každú minutú chvíľu

keď nie som sám so sebou

plač nepomáha

dýchanie prebolí

snažím sa až tak

až je to trestné

Si stále tu

a si úžasná

toľkokrát a toľkokrát

mám chuť podať ti ruku

a ukázať ti svet

v ktorom som sa uväznil

ľutujem

ale idem ďalej

nikto nikto a dokonca ani ja

my nezabráni v tom

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

aby som sa znova narodil

každý deň

každé ráno

musím a vstávam

viem že deň bez štipky nádeje

stojí za nič

a ja raz budem opäť silný

tak ako ma vidíš ty

a budem sa opäť raz modliť

a byť vďačný

že som sa správne rozhodol

iba mi pomôž

pochopiť nepochopiteľné

pobozkaj moju tvár

a ja ti všetko poviem

aj to čo neviem

nevzdávaj sa ako ja

a urob to čo musíš

buď sama sebou

konečne bez nich

keď smútiš

spomeň si

ako sme sa prvýkrát stretli

nastal ten deň

ale ja idem ďalej

skúšam až je to trestné

kvety zvädnú iba raz

a ja pokropím

tú neistotu na hrobe

svojim úsmevom

a niečo ma vyslobodí

nadýchnem sa

uvoľním a zistím

že všetko čo som

doteraz robil a na čo som myslel

SkryťVypnúť reklamu
reklama

nemá nič spoločné

s tým kým som

skús ma pochopiť

skús sa pochopiť

a dokázať vyjsť na ulicu

so srdcom a nebáť sa

nebáť sa drahá

nebáť sa keď nemusím

je to jedinečné

a krásne že ťa mám

nesmelo dúfam

že ti nebude vadiť

že ti možno nedám

čo žena potrebuje

dám ti seba

povzbudím ťa

a ukážem ti ako uvažuje

človek mimoriadny

bude to dobré

keď sa vyspím

keď sa vrátim

keď sám sebe odpustím

keď sa nebudem viniť

keď sa nebudem ukrývať

keď odpoviem namiesto áno nie

a čas po čase

ti ukážem že čas

pre mňa stratil význam

Patrik Peter (vlastným menom Peter Gregor)

Peter Gregor

Peter Gregor

Bloger 
  • Počet článkov:  210
  •  | 
  • Páči sa:  33x

"Kamkoľvek ideš, čokoľvek hľadáš, na konci hľadáš sám seba." www.cestovatelskeprednasky.sk, www.travelcourage.com, www.projectgregus.com, www.cd-lp.eu Zoznam autorových rubrík:  CestovaniePrírodaHudobná tvorbaPoéziaPrózaSpoločnosť

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu