reklama

Cesta

Poéziu uverejňujem pod pseudonymom Patrik Peter. Básnik a aforista Peter Gregor by mi bol za to určite vďačný. Nechcem sa podpisovať pod jeho menom, hoci sa volám rovnako.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Deň je šedý

šedý ako more

uhynutých vrakov

Vietor sa ženie

bez príčin

cestu som stratil

a ďalej neviem ako

Široko-ďaleko

niet nikoho

nikoho kto by ma

k sebe prichýlil

a ukázal

kde šťastie tečie potokom

kde viac by som sa

k podstate priblížil

Tak kráčam

unavený pútnik

túžiaci po nežnom

nezištnom dotyku

Čosi sa stalo

niekto mi ublížil

a ukradol to najcennejšie

vlastnú útechu

Patrik Peter (vlastným menom Peter Gregor)

Peter Gregor

Peter Gregor

Bloger 
  • Počet článkov:  210
  •  | 
  • Páči sa:  33x

"Kamkoľvek ideš, čokoľvek hľadáš, na konci hľadáš sám seba." www.cestovatelskeprednasky.sk, www.travelcourage.com, www.projectgregus.com, www.cd-lp.eu Zoznam autorových rubrík:  CestovaniePrírodaHudobná tvorbaPoéziaPrózaSpoločnosť

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu