reklama

O bezsennej noci

Poéziu uverejňujem pod pseudonymom Patrik Peter. Básnik a aforista Peter Gregor by mi bol za to určite vďačný. Nechcem sa podpisovať pod jeho menom, hoci sa volám rovnako.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Je to blbé je to smutné

spánok vôbec neprichádza

netuším

čo sa to zas so mnou deje

niečo ma tlačí

niečo mi veľmi chýba

Tak rád by som bol

viac odhodlaný

odhaliť v sebe

bojovníka

veď častokrát

už som sa pobil

ľahko zabil protivníka

Keď duša bolí

a všetko sa zdá

že nemá význam

vtedy je svet najcennejší

ja človek slepý

nepanikár

Patrik Peter (vlastným menom Peter Gregor)

Peter Gregor

Peter Gregor

Bloger 
  • Počet článkov:  210
  •  | 
  • Páči sa:  33x

"Kamkoľvek ideš, čokoľvek hľadáš, na konci hľadáš sám seba." www.cestovatelskeprednasky.sk, www.travelcourage.com, www.projectgregus.com, www.cd-lp.eu Zoznam autorových rubrík:  CestovaniePrírodaHudobná tvorbaPoéziaPrózaSpoločnosť

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu